úterý 24. března 2015









Micerální vody - tento název pochází ze slova micely - kulaté shluky molekul,které na sebe vážou nečistoty.
Většinou jsou určeny pro citlivou pokožku.Jsou velice jemné a hypoalergenní.

Vyzkoušela jsem hned tři značky:

Nivea,která je obohacena o dexpanthenol a olej z hroznových jadérek.Je to tkzv.3 v 1/odstraňuje make-up,čistí a hydratuje/.Voda je velice příjemná po použití a velice dobře odstraňuje i řasenku.

Mixa,která je vhodná pro velice citlivou pletˇ,která má sklony k zarudnutí a vysušování.Jediné co mě nevyhovovalo bylo použití pumpičky.Jinak tuto vodu doporučuji pro extrémně citlivou pokožku.

Bourjois,tuto vodu jsem mohla vyzkoušet díky časopisu Elle,kde byla zdarma jako dárek.Voda je pro velice citlivou pokožku a je vhodná i na odličování.Vyhovuje mi velice vůně čistoty a svěžesti.

nevím ,která je nej,příjdou mi hodně podobné popravdě.Nejlepší recenze mají ty od Bioderma ,také si jí asi časem pořídím :).


Další jiné micerální vody jsem nezkoušela a Vy?Jste spokojené? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat