úterý 24. března 2015


Tak jsem pro Vás dneska připravila téma "miniatury do taštičky".Všechny to určitě známe,kam dát všechyn ty objemné odličovače,šampony atd...?Každá z nás má určitě nějakou svoji oblíbenou kosmetickou taštičku do kabelky.Ale do té se nejspíše vejdou jen mini vzorky...Já jsem byla moc ráda,když jsem letos dostala k narozeninám miniaturky z parfumerie Douglas :).
Skvěle se hodí do kabelky a jsou roztomilé svojí mini velikostí.

Já jsem dostala- mini suchý šampon ve spreji od Batiste s tropickou vůní.Opravdu nádherně vlasy vonní po kokosu.Potom dvoufázový odličovač na oči-je nádherně jemný a sáček z kúrou na vlasy s proteiny a mandlovým olejem pro poničené vlasy-udělala jsem si jí jako zábal a vlasy jsem měla krásně jemné- od Douglas.A sáček s tělovým pellingem z mrtvého moře od Venus,který je uvnitř s olejem,musíte promíchat a pak nanést na tělo,je opravdu hodně slaný :), a nakonec příjemné jemné odličovací kapseníčky od Douglas :)...Doporučuji navštívit parfumerii Douglas a podívat se na všechny miniaturky stojí to za to :).Na cesty jako stvořené.Máte taky oblíbené miniaturky?



Žádné komentáře:

Okomentovat